JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU W ROKU 2022/2023?
Szkoła kontaktuje się z nami
KROK 1
Dyrektor szkoły podpisuje z nami umowę na jeden semestr
KROK 2
KROK 3
Przekazujemy umowę do KOWR
KROK 4
Darmowe dostawy produktów!
Dyrektor szkoły może przed rozpoczęciem każdego semestru rozwiązać umowę z obecnym dostawcą i podpisać ją z nowym. Wszystkie potrzebne druki znajdą Państwo na stronie www.kowr.gov.pl (druki na rok szkolny 2022/23 zostaną opublikowane z końcem sierpnia 2022). Aby rozpocząć proces rejestracji prosimy o przesłanie na adres mailowy biuro@euromlek.pl:
-
danych placówki oświatowej (z NIP)
-
dane jednostki prowadzącej (z NIP i REGON)
-
imię i nazwisko osoby reprezentującej placówkę oświatową
-
numer telefonu do osoby kontaktowej
JAK ZORGANIZOWAĆ DOSTAWY MLEKA W SZKOLE?
TO BARDZO PROSTE!
-
Dyrektor wyznacza w szkole osobę odpowiedzialną za odbiór dostawy i dystrybucję produktów.
-
Na przerwie dyżurny odbiera produkty dla całej klasy.
WARTO PAMIĘTAĆ
-
Szkoła nie musi spełniać żadnych specjalnych warunków co do przechowywanie produktów.
-
Produkty mleczne nie muszą być przechowywane w warunkach chłodniczych.
-
Produkty mleczne mają długi termin przydatności do spożycia.
-
Całą dokumentację związaną z programem prowadzi Euromlek
-
Szkoła nie ponosi żadnych kosztów związanych z dostawą produktów do szkoły.