top of page

JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU W ROKU 2022/2023?

Szkoła kontaktuje się z nami

KROK 1

Dyrektor szkoły podpisuje z nami umowę na jeden semestr

KROK 2

KROK 3

Przekazujemy umowę do KOWR

KROK 4

Darmowe dostawy produktów!

Dyrektor szkoły może przed rozpoczęciem każdego semestru rozwiązać umowę z obecnym dostawcą i podpisać ją z nowym. Wszystkie potrzebne druki znajdą Państwo na stronie www.kowr.gov.pl (druki na rok szkolny 2022/23 zostaną opublikowane z końcem sierpnia 2022). Aby rozpocząć proces rejestracji prosimy o przesłanie na adres mailowy biuro@euromlek.pl:

  • danych placówki oświatowej (z NIP)

  • dane jednostki prowadzącej (z NIP i REGON)

  • imię i nazwisko osoby reprezentującej placówkę oświatową

  • numer telefonu do osoby kontaktowej

JAK ZORGANIZOWAĆ DOSTAWY MLEKA W SZKOLE?

 

TO BARDZO PROSTE!

  1. Dyrektor wyznacza w szkole osobę odpowiedzialną za odbiór dostawy i dystrybucję produktów.

  2. Na przerwie dyżurny odbiera produkty dla całej klasy.

 

WARTO PAMIĘTAĆ

  1. Szkoła nie musi spełniać żadnych specjalnych warunków co do przechowywanie produktów.

  2. Produkty mleczne nie muszą być przechowywane w warunkach chłodniczych.

  3. Produkty mleczne mają długi termin przydatności do spożycia.

  4. Całą dokumentację związaną z programem prowadzi Euromlek

  5. Szkoła nie ponosi żadnych kosztów związanych z dostawą produktów do szkoły.

TO NIC NIE KOSZTUJE!

bottom of page